löpningLÖPNING & TRÄNINGröhnisch running schoolträning

RRS VECKA 2 PASS 1 (VALKAR & BACKINTERVALLER)

Hej fantastiska torsdag! Idag blir en helt fantastisk dag!

I tisdags var jag och maken och körde ett pass på gymmet. Tycker att det är grymt kul att köra med honom för det är bästa peppen och så får man valkar i händerna ;) Efteråt körde vi korta intervaller i 15-19 km/h. Tror att jag ska bli sprinter istället för maratonlöpare!

Skämt å sido igår körde jag igång veckans pass av Röhnisch Running School.

Så här såg det ut
Jogga 10 min till en backe.
Spring 1 minut upp, jogga eller gå ner X6
spring 30 s upp, jogga eller gå ner X6
spring 1 minut upp, jogga ner X6
Jogga 10 min.

Riktigt bra pass! Tack Ida & Lovisa! Ser framemot alla andra pass även om det är lite mycket nu. Jag skippade det tredje passet på första veckan till förmån av mina 21 km i fredags. Finns ingen anledning att pressa in ett till pass. Kroppen behöver vila för att inte bli skadad. 140403_1
#Backintervaller & valkar I like

0

Lämna gärna en kommentar!